Post by oloutdazado on Feb 11, 2022 4:37:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Pop Origin! Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Pop Origin! Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig gull ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Pop Origin! Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Oppdatering til forrige positive innlegg: Dette spillet mister poengene mine, og lar meg ikke spille alle mine daglige gratisspinn. Noe er galt, og jeg kan ikke kontakte noen om det. Jeg kommer definitivt ikke til å bruke mer penger hvis poengene mine fortsetter å forsvinne. Poeng forsvinner enten de er gratis eller jeg kjøper dem. Pass på! (Originalpost: Addicting!)
Eneste spillet jeg spiller nå når det er gratis. 350 nivåer krysset. Kjøpte uendelig nivåer for å stoppe annonsene og det er vel verdt det. Greit å kjøpe et spill hvis du virkelig liker det. Men kjøp i spillet er ikke min kopp te. Så ingen kjøp. Så sporadiske kjøpsannonser med knapper på samme sted som play-knappen irriterer og jeg vil gi 5 stjerner hvis det blir et alternativ på hjemmesiden enn å avbryte spillet. Ingen krasj, alle nivåer kan spilles med de gitte ballene (for det meste!)
Ingen måte å endre innstillinger på. Tenkte jeg skulle prøve dette, men som med de fleste spill i disse dager, er det ingen måte å bytte mellom telefonskjerm eller nettbrettskjerm. Nettbrett er gode å spille liggende, men det er ingen mulighet og å snu den andre veien er alt STORT!
Greit nok spill, ALT for mange legger til til å til og med nyte å spille. Avinstallert
Morsomt spill for å fordrive tiden.
Dens glitchy skytespill, ikke jevn. Føles bremset, og tidlig 2000-talls grafikk. Ikke en app for meg.
I begynnelsen er det enkelt å spille, men når du går gjennom nivåene gjør utvikleren spillet vanskeligere ved å mate bobler du ikke kan bruke før du taper, og rett før du går tom får du muligheten til å se en video for å få 3 bobler til . F.eks; du vil ha to farger igjen (en gul som er helt skjult av blått) med mange ekstra bobler for å kunne vinne... bortsett fra at det bare gir deg gult til du går tom for bobler å skyte, alltid etterfulgt av noe som vil koste deg $.
Jeg elsker spillet. Jeg liker bare å sprette bobler. Jeg liker lyden.
Vel, jeg kom til nivå 120. Da ble det umulig uten å bruke penger
Spill har en tendens til å fryse for mye.
Bra spill, men tvinger deg til å bruke 1,99 for å stoppe annonser, ved å vise annonser etter HVER kamp. Vil avinstallere når jeg blir lei. Synd, morsomt spill.
Det er et uendelig spill. Tilbakestilles ikke slik at du ikke kan vinne boostere eller mynter. Du vil til slutt ikke ha noen alternativer.
Bubble Pop Origin! Puzzle Game Tankenötter dbk
Bra spill, men det fryser når jeg prøver å hente kister og jeg får aldri premiene mine... hvorfor? Alt annet fungerer bra bortsett fra når jeg prøver å åpne kister og det gir meg aldri belønningene mine, litt irriterende
Jeg trodde det var et annet "POP IT"-spill mannen min spilte, men det er det ikke. Jeg liker denne 1 bedre.
Strålende spill, men for mange av de samme annonsene
Hotel Frenzy: Home Design Avanture zvsd
Åpenbart juks for å få deg til å kjøpe ekstrautstyr, skulle ønske jeg ikke hadde betalt for gratisversjonen.
Jeg liker spillet, men turneringene plager meg alltid. Dette er 2. gang jeg kom på 1. plass og ikke mottok premien min på 1000 mynter.
Ikke nøyaktig. Irriterende!
Mye moro. Veldig utfordrende når du oppnår høyere nivåer. Du kan ikke være redd for å ta risiko! Jeg spiller på to forskjellige maskiner. Jeg har allerede fylt sparegrisen, 1000 mynter tror jeg, men hvorfor må jeg kjøpe mynter som jeg allerede har tjent? Vennligst gi råd!
Legger til etter hvert nivå. Jeg forstår at du vil tjene litt penger. Men hvert nivå. Kom igjen mann.
Jeg likte å spille dette spillet, men jeg liker ikke "sparegrisen". Alt det gjør er å ta i spillvalutaen jeg tjener og holde den for løsepenger for ekte penger. Enda verre, noen spill gjør dette og når sparegrisen er full, jeg går tilbake til å få valutaen jeg tjener. Ikke dette spillet. Det er laget slik at jeg ikke får beholde mine sølle 5 mynter før jeg betaler $4,99usd. Jeg har ikke noe imot å støtte spillprodusenter på alle. Bare ikke LA meg betale. Ellers er det et fint spill.
Typisk spill hvor du kommer så langt før nivåer blir en repetisjonsfest for å få tre stjerner, hvor du begynner å få bobler du ikke kan matche. Når du kun har svært begrensede trekk til å begynne med, blir dette bare monotont i stedet for moro. Ikke overraskende ble dette tydelig ganske kort tid etter at jeg betalte for å fjerne annonser fordi spillet var morsomt da.
Morsomt, enkelt og få annonser.
Jeg har spilt dette spillet en stund, og annonsene er nådeløse! Jeg vet det er et must, men kom igjen!! Tvunget til å se minst 1 annonse etter HVERT ENKELT NIVÅ! Det er litt mye. Lei av annonsene....så farvel!
Fantastisk spill. Men alt for mange annonser
Det er veldig gøy i begynnelsen, men det begynner bare å suge når spillet ikke gir deg noen av de riktige fargene! Jeg måtte spille på samme nivå 3 ganger og ikke fordi jeg spilte dumt! For eksempel hvis det er én grønn ball på bunnen av stabelen og resten er rosa og blå, ikke fortsett å gi grønne kuler....
Moro bortsett fra en annonse etter hvert nivå.
Alle reklamene mellom hvert nivå gjør dette spillet umulig å spille. Jeg sletter dette spillet. Etter å ha sendt dette notatet fikk jeg svar fra spillfolk, jeg må takke dem for å forbedre opplevelsen min, jeg kan nå spille og nyte hele pakken
Vet ikke hva utviklerne gjorde, men det avsluttes og starter på nytt nesten hvert spill. Gjorde det ikke før. Avinstallerer
Bubble Pop Origin! Puzzle Game Tankenötter dbk
Det er ok, spinnet fungerer på Samsung Galaxy S10, jeg trengte bare flere mynter... duh! Lol.
Jeg har nettopp fullført nivå 1100, og det lar meg ikke oppdatere for å fortsette til neste nivå 😡 OPPDATERING: Jeg var endelig i stand til å oppdatere spillet, og nå fortsetter det med flere nivåer. 👍 Jeg ga det ikke 5 stjerner bare fordi jeg skulle ønske spillet ga flere våpen (ikke sikker på om det heter det) for å erobre hvert nivå.
Likte dette spillet veldig godt i mange timer, bare nå ser det ut til at det automatisk laster ned og kjører sponsorapper. Veldig, veldig irriterende. Jeg tror at livet på telefonen min har kommet til en slutt.
Jeg likte virkelig ferdighetsnivået til dette spillet. Jeg er veldig veldig skuffet over at det krever at jeg betaler for sparegrisen full av gullmynter. I denne tiden med covid og andre problemer synes jeg det er trist at jeg blir minnet på at det er så lite etterspørsel etter penger. Veldig skuffet
Hvis du liker annonser og starter telefonen på nytt, vil du elske dette spillet. Rygg mot rygg mot rygg annonser. Det er også juks. Antas å ta ut en hel matchende linje av samme farge. Det forlater halvparten av linjen. Fryser konstant. Jo lenger du spiller, jo verre blir det. Nå fryser det ikke. Det bare slår seg av!!